trečiadienis, vasario 15, 2006

7-zip File Manager

Dažnai jums tenka suspausti daug failų į archyvus, dažniausiai naudojatės paprastu ir pasenusiu ZIP formatu arba dabar ganėtinai populiariu RAR, kuris yra gana lėtas, palyginus su tuo, kiek jis sugeba suspausti failą/failus. O programos, kurias tenka jums naudoti yra mokamos ir dažniausiai nevertos jūsų pinigų. 7-Zip Failų Menedžeris, yra nemokama aplikacija, atviro kodo ir palaiko dauguma, beveik visus formatus, kurie egzistuoja, ko aš pasiilgau, tai tik LHA ir LZX formatų, kurių man reikia gana dažnai. Taigi pamirškite WinZip, WinRar ir kitus..

7-zip pagrindiniai privalumai: Aukštas spaudimo racionas naudojantis nauju 7z formatu kartu su LZMA algoritmu. Kaip jau minėjau 7-Zip yra nemokama programinė įranga išplatinta pagal GNU LGPL. Jos palaikomi formatai norint suspausti ir atspausti - 7z, ZIP, GZIP, BZIP2 ir TAR, o išpakuoti gali ir RAR, CAB, ARJ, LZH, CHM, Z, CPIO, RPM ir DEB. Dėl Zip ir GZip formatų 7-Zip suteikia 2-10% geresni spaudimo racioną, negu PKZip arba WinZip. Po kol kas nėra galimybės naudotis UnACE, nes autorių parašytas dll'as unace.dll veikia prastai ir tam reikėtų parašyti wrapper'i, taip pat ateityje yra planuojama integruoti ISO formatą, nes dabar mes turime daug bėdų su ISO formatu, dažniausiai naudojames brangia Nero įranga arba Windows default ISO burner'iu, kuris taip iškepa komapktus, kad tik tavo kompiuteris juos normaliai perskaito... Labai galingas ir patogus UI (Vartotojo Sandūra), bei daugiau.. 7-Zip veikia stabiliai su Operacine Sistema Windows 98/ME/NT/2000/XP bei yra port'intas ant Linux ir FreeBSD Operacinių Sistemų.

Naudotis archyvais yra labai gerai, ypač dabar, kai kompiuteriai tapo tokie galingi, anksčiau pamenu taip pat teko spausti skirtingus failus, XPK ar PP formatu, kad failai užimtu mažiau vietos floppy diskelyje, dabar tai skamba juokingai.. Labai patogu yra suspausti failus, kuriuos jūs retai naudojate, bei žinoma tas yra daug geriau kietajam diskui, kai yra vienas didelis failas, o ne 200 mažų, ypač kai kvaila Windows OS skaito kiekvieną iš jų, jūs taip pat galite suspausti failus į archyvą naudojantis slaptažodžiu, taigi tik jūs vienas turėsite priėjimą prie jos. Tar formatas yra labai puikus, jis sudeda visus failus į vieną archyvą ir nespaudžia jų, tai yra labai greitas būdas, aš asmeniškai esu sudėjęs visus savo Installer'ius į vieną didelį 2 GB failą, ir kai man ko nors reikia aš tiesiog atidarau tą failą kaip sąrašą ir naršau po archyvą, nusikopijuoju man vieną reikalingą failą ir baigta, labai greit ir patogu ir tik dėka 7-Zip. Žinoma, egzistuoja daugiau tokių panašių programų, bet šita yra mano manymu viena geriausių, jeigu jūs vis tiek norėsite spausti RAR, teks kažką kitą papildomai naudoti, nors aš nematau prasmės.

Daugiau apie 7-zip File Manager