šeštadienis, sausio 28, 2006

Sveiki

Sveiki,

Aš quatrux, nusprendžiau turėti alternatyvą ir pasidaryti lietuvišką blog'a, nes kartais vis vien nėra kas veikti, o beje kai visi projektai yra angliški turiu mažai galimybių rašyti lietuviškai, nors visada norėjosi kokį šūdą malti lietuvių kalba. Tik kiek žinau aš esu neraštingas ir visiškai neturiu laiko čia sedėti ir tikrinti gramatines, bei kitokias klaidas, čia ne mano sritis, reikės susimesti kokį ir lietuvišką spell checker'i, kad būtų gyvenimas lengvesnis, o apie stiliaus klaidas, bei skyrybą iš viso patylėsiu, nes man ryt bandomasis egzaminas iš lietuvių kalbos, tai nenoriu papildomai galvos kvaršinti šituo šūdinu klausimu.

1 Komentarai:

Anonymous Anonimiškas pasakė...

Žiurėsim ką idomaus tu čia parašysi, bet aš manau, jog tu per tam tikrą laiką tiesiog pamirši arba kai pats pasakei šudą malsi.

12:21 popiet  

Rašyti komentarą

<<  Atgal į Pagrindinį